Ještě nemáte s online marketingem zkušenosti?

Stále se najde mnoho majitelů webových stránek, kteří nemají žádné zkušenosti s online marketingem. Pokud od svého webu očekáváte, že vám bude přivádět pravidelné zákazníky, pak byste měli s internetovým marketingem začít co nejdříve. Pro většinu firem i podnikatelů je web hlavním zdrojem zákazníků a může být i pro vás. Pokud se v internetové propagaci nevyznáte, pro začátek byste měli věnovat pozornost především té nejdůležitější a sice PPC.

Co je to PPC?

Zajisté chcete vědět ppc kampaň – co je to. Jde o druh internetové propagace, která se zobrazuje ve vyhledávání a v obsahu webů. Zatímco ve vyhledávání má textovou podobu, v obsahu webů může mít obrazovou podobu, podobu videa nebo třeba prodejní reklamy s ukázkou konkrétních produktů. U této reklamy se neplatí za zobrazení, ale jen za uživatele, kteří na reklamu skutečně kliknou a dostanou se přes ní na váš web. Tato reklama má rychlý efekt, protože může být spuštěna již do několika dnů. Velmi dobře se u ní reguluje rozpočet a sledují výsledky. Tuto reklamu používají všechny úspěšné firmy a vy byste měli také. Provozuje se na reklamních systémech vyhledávačů, viz https://www.seoconsult.cz/ppc-reklama-google-ads-a-sklik.

Nezkoušejte ji svépomocí, amatérsky vedené PPC kampaně vám přinesou jen oči pro pláč. Pokud chcete, aby vám propagace přinesla vysokou návštěvnost a mnoho nových zákazníků, svěřte ji zkušené marketingové agentuře na seoconsult.cz. Agentura vám tuto propagaci zajistí od A do Z, tedy od založení reklamního účtu až po nastavení reklamy a její spuštění už do 5 pracovních dnů. Agentura bude reklamu řádně spravovat a výsledky můžete sledovat prostřednictvím analytických nástrojů, kam dostanete plný přístup, stejně tak jako do reklamního účtu.