Reklama je stěžejním bodem každého druhu podnikání. Ať se jedná o malé podnikatele či velké korporace – na začátku všeho najdeme jeden společný jmenovatel – reklamu. Nicméně pro začínající malé podnikatele je investice do reklamy docela velkým problémem. Naštěstí existují takové formy propagace, které jsou účinné, cílené, a hlavně dostupné i firmám s nízkým kapitálem. Proč nevyužít jednu z nich?
Tisk letáků
Tato klasická forma propagace má jednu nevýhodu. Letáků je všude okolo nás velká spousta – proto by se zrovna ten váš leták měl od ostatních nějak odlišit.
Úvod
Je třeba aby obsahoval chytlavou úvodní větu. Ta může být zahalena do jisté dávky tajemství, aby byli potencionální zákazníci zvědaví a ve čtení letáku pokračovali.
Obsah
Nesmíte čtenáře zahrnout spoustou informací. Pište krátce a informativně, text doplňujte obrázky.
Akce
Musíte zákazníkům přesně říci, co mají vlastně dělat – přijďte, vyzkoušejte, zavolejte, objednejte – buďte prostě cílení.
Tisk bloků
Jedná se vlastně o reklamu, která se sama šíří – a to zadarmo! Stačí si nechat vytisknout reklamní bloky a v hlavičce použít logo vaší firmy se stručnou větou o tom, čím se vlastně zabýváte či co prodáváte. Takové papíry se prostě šíří mezi lidmi a každému se tak mimoděk dostane do podvědomí přesně to vaše logo. Musí být ale samozřejmě nápadné a tudíž zapamatovatelné.
Reklamní plachty
Jistě sami víte, že na našich silnicích jezdí spousta aut – což znamená také spoustu potencionálních klientů. Vzpomeňte si – kolikrát jste si si zájmem přečetli reklamu na okolo projíždějících autech? Řidiči rádi nechají zrak odpočinout od nevzhledné šedi silnic a vždy si přečtou, co jim chcete sdělit. Pokud tedy jezdíte se služebním autem, na nic nečekejte a zvolte tento typ reklamy. Váš finanční rozpočet to nezruinuje a vy budete reklamu šířit jen tím, že pojedete na služební cestu.